zondag 22 juni 2014

2 x 5 tweets


Nieuws.

a)Het sociale netwerk icoon Facebook past de privacy instellingen voor nieuwe gebruikers aan. Zonder wijzigingen zijn de berichten van nieuwe gebruikers alleen te zien voor vrienden van de gebruiker. De ene gebruiker wil graag alles delen, terwijl de ander alleen informatie wil delen met een kleinere groep vrienden. De gevolgen van een bericht delen met de ‘hele wereld’ zijn groter dan het delen met een ‘selecte groep vrienden’ aldus Facebook. De basisinstelling van Facebook is daarom vanaf nu, voor nieuwe gebruikers, zo ingesteld dat alleen vrienden de berichten kunnen lezen.

b)Facebook past de privacy instellingen voor nieuwe gebruikers aan. Nu zijn de berichten van nieuwe gebruikers alleen te zien voor vrienden van de gebruiker.

Zelfexpressie.

a)ik volg een dieet van Sonja Bakker. Ik ben hier nu al ongeveer 2 maanden mee bezig, maar ik zie het verschil niet echt. Ik begon met dit dieet omdat ik mijzelf te dik vindt (nog steeds) ik woog 81 kilo en nu 78 kilo. Dit is toch veel te weinig voor 2 maanden lang een dieet te hebben gevolgd? Ik doe dit samen met vriendinnen, maar zij zijn al wel meer kilo’s kwijt geraakt. Ik snap er helemaal niks van.

b) Na 2 maanden een dieet te hebben gevolgd van Sonja Bakker, ben ik maar 3kilo afgevallen. Mijn vriendinnen zijn wel meer kilo’s kwijt. Hoe kan dat?



Gefundeerde mening

a) Ik vind dat er in de wereld meer rekening gehouden moet worden met de Natuur. Steeds meer wordt de natuur vervuild. Dit is super slecht voor het milieu en onze eigen gezondheid. Onze kinderen moeten hier later in opgroeien, straks vergaat de wereld omdat wij te lui zijn om ons vuil goed te recyclen.

b)Ik vind dat de wereld beter moet omgaan met de natuur. Als wij niet snel goed recyclen, vergaat de wereld misschien nog wel en kunnen onze kinderen niet gezond opgroeien.

Filosofische uitspraak

a) Uiteraard liet de jacht op geluk ook de prominenten uit de wereldgeschiedenis niet onberoerd. Een greep uit wat bekende en minder bekende wereldburgers uit vervlogen tijden te zeggen hebben over geluk levert een bijzonder gevarieerd beeld op: van hopeloos neerslachtig tot intens optimistisch. Tot een eensluidende omschrijving van ‘geluk’ zal het gelukkig wel nooit komen.

b) jacht op geluk leven het beeld op: hopeloos neerslachtig tot intens optimistisch.


Activerende uitspraak

a) Zwarte strakke wetlook jurk met transparante stof aan de zijkanten. Met verstelbare bandjes. Voel je onweerstaanbaar in deze uitdagende strakke jurk! Draag het naar een feest en trek alle aandacht, of draag de jurk thuis voor jouw partner. Jouw lichaam en borsten komen prachtig uit in deze jurk!

b) Zwart strak jurkje met transparante stof aan de zijkanten en verstelbare bandjes. Voel je onweerstaanbaar op een feest of voor jouw partner!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten